Followers

Saturday, March 27, 2010

KaWAN mAaFkAn AkU


aku didalam bilik dengan ditemani laptop buruk ku.. tak tau nak watper.. ahh bukak fb lagi bgus. bleh main judi haha.. biler selesai log in aku lihat berpuluh msg kat notification.. aku bukak.terlihat ramai kwn2 lamer yang adding aku bg msg betanyakan khabar.. disitu ku mula termenung seketika.. alangkah indah nya kalau mempunyai kawan yang ramai.buleh borak. menganjing. berbincang. mcm2 lagi lah. tp dalam masa yang sama rasa sedih datang menyelubungi hati. aku mmpunyai ramai kawan. tapi kadang2 aku rase aku tak pndai jager hati dorg. mungkin selalu sakit kan hati dorg. wat dorg benci kat aku. aku tak leh nak wat aper2. terpikir plak ahh aku nie manusia selalu la kan wat kesalahan.. tapi smpai bila. sampai aku kehilangan semua kawan2 aku disisi baru aku nak sedar mcm tu.. terdetik dihati nak meminta maaf tapi sudikah korg atau diorg maafkan aku. pedih juga bila jumpa seakan tidak dilayan walaupon kenal. muka tebal gak la. menahan malu. bila bertanya kan soalan pehh haram tak jawab. senang citer baik aku diam kan diri. pikir sendiri dimana salahnya dan apakah ianya salah diriku sendiri. aku cuba untuk berubah, mungkin dah terlambat tapi aku tetap cuba jugak. 50% of something is better 100% of nothing kan. buat masa sekarang aku hanya mampu meminta maaf dan aku berharap korg atau diorg maaf kan aku.( aku masih baru dalam blog nie so xde ape2 citer menarik lagi tapi insyallah akan aku papar kan ceritera yang menarik kemudian hari)

No comments:

Post a Comment